ΣΤΑΥΡΟΒΕΛΟΝΙΑ-CROSS STITCH-NASIA

Πέμπτη 10 Αυγούστου 2017

Οι αδυναμίες δεν κρύβονται.....

Καλησπέρα σας!!!! 
Έχουμε καιρό να τα πούμε αν και κρυφοδιαβάζω τις αναρτήσεις των φίλων blogger και μπαίνω που και που στο Facebook. Mε έπιασε η θερινή ραστώνη και σε συνδυασμό με το προβληματάκι που αντιμετώπισα με το χέρι μου σας άφησα για λίγο. Όμως και ξανά "προς τη δόξα τραβώ..."
Ευτυχώς, έχω την ευκαιρία να αποδράσω έστω και για λίγο στο αγαπημένο μου Χορευτό και να χαρώ τις ομορφιές του, να γεμίσω τις μπαταρίες μου και το κυριότερο να ξεχαστώ για λίγο...


 Μαγευτικό ακόμη και τον χειμώνα.

Είναι η μεγάλη μου αγάπη, ηρεμώ και ανασυντάσσομαι κάθε φορά που το επισκέπτομαι έστω και για μια ημέρα. Βέβαια, κάθε φορά που πηγαίνω όλο και κάτι θα δω, όλο και κάτι θα μου τραβήξει την προσοχή. 
Αυτή τη φορά περνώντας από τον δρόμο για την παραλία είδα υπέροχα χειροποίητα κοσμήματα φτιαγμένα με την τεχνική μακραμέ, με βελονάκι και σύμμικτα υλικά. Μου άρεσαν πολύ όχι μόνο σαν τεχνική αλλά και σαν σχεδιασμό και σαν συνδυασμό υλικών και χρωμάτων. 
Ζήτησα και πήρα την άδεια από τις δυο ευγενέστατες δημιουργούς, οι οποίες αν και με είδαν πρώτη φορά με άφησαν να φωτογραφίσω τα έργα τους. Δυστυχώς δεν είχα χρόνο να μιλήσω μαζί τους και να μπορώ να τις παρουσιάσω με περισσότερες λεπτομέρειες. Για αυτό τις ευχαριστώ πολύ για την κατανόηση που έδειξαν και σας γράφω τις διαδικτυακές διευθύνσεις τους όπου μπορείτε να δείτε και περισσότερα έργα τους. 
 Στο facebook λοιπόν, μπορείτε να βρείτε την κα Sofia Tsakiri η οποία φτιάχνει καταπληκτικά κοσμήματα με μακραμέ και την σελίδα της άλλης κυρίας Kat Art 
 η οποία φτιάχνει με το βελονάκι υπέροχα πράγματα και όχι μόνο. Απλά δείτε τα στις παρακάτω φωτογραφίες και θα καταλάβετε. Και αν σας φέρει ο δρόμος στο Χορευτό μπορεί "ιδίοις όμμασι" να θαυμάσετε τα έργα τους. 











Αυτά προς το παρόν. 
Έπεται συνέχεια με δημιουργίες από τα δικά μου χέρια και όχι μόνο. 
Καλό Δεκαπενταύγουστο να έχουμε. 

3 σχόλια:

  1. Είμαι βέβαιη ότι περνάς υπέροχα στο Χορευτό, Νάσια μου. Άλλωστε ολόκληρο το Πήλιο είναι μαγευτικό. Τα έργα των δύο κυριών είναι αξιολάτρευτα. Να έχεις μια όμορφη εβδομάδα, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να περάσεις όμορφα Νάσια μου, να ξεκουραστείς και να γεμίσεις μπαταρίες....το Χορευτό όπως ολόκληρο το Πήλιο ,είναι μαγικός κι αγαπημένος τόπος. Τα χειροποίητα κοσμήματα των κυριών, πανέμορφα, ιδιαίτερα και άξια προσοχής, τυχερές αυτές που θα τα αποκτήσουνε !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ιδιαίτερα τα κοσμήματα, Νάσια μου! Μας εντυπωσίασες! Το Πήλιο, όπως πάντα πανέμορφο!! Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή