ΣΤΑΥΡΟΒΕΛΟΝΙΑ-CROSS STITCH-NASIA

Τρίτη 19 Μαΐου 2015

"Ταξιδεύοντας" στο απέραντο γαλάζιο!!!

Καλημέρα σας φίλες και φίλοι.

     Έχοντας σήμερα σύμμαχο τον καιρό και κοιτώντας το γαλάζιο της θάλασσας από την δροσερή βεράντα μου, προσπαθώ να αποφορτιστώ από την ένταση της αναμονής και το άγχος των εξετάσεων. Έκανα λοιπόν, μια εργασιοθεραπεία, και κοιτώντας το αρχείο μου επέλεξα το σημερινό θέμα, το οποίο είναι αφιερωμένο σε όλους όσοι αγαπούν το καλοκαίρι, την αρμύρα, και "χάνονται" στο γαλάζιο....
    Ως προνομιούχοι κάτοικοι μιας άκρως θαλασσινής χώρας, έχουμε στο αίμα μας την αγάπη για τη θάλασσα και σε κάθε ευκαιρία την επισκεπτόμαστε χειμώνα καλοκαίρι.
    Οι προτάσεις είναι από το υπέροχο περιοδικό "Le idee di Susanna"
     Και ξεκινώ με μια "κυματιστή" εικόνα, καραβάκια πάνω στο κύμα..... 

Πόσοι και πόσες από εμάς δεν έχουν ταξιδέψει με την παρέα των δελφινιών για τις διακοπές μας!!!!
 Ένα υπέροχο sampler με κίνηση και πολύ ωραία χρώματα.


          
 Φυσικά, τα κοχύλια και μάλιστα δυο ιδιαίτερα είδη αποτελούν μια άκρως εκλεπτυσμένη πρόταση για να κεντηθούν και να στολίσουν ένα νησιώτικο σπίτι, αλλά και γιατί όχι ένα οποιοδήποτε άλλο.


  Χωρίς  πολλά λόγια, αφιερωμένο στις φίλες καπετάνισσες τα επόμενα σχέδια......









            


      Στο δεύτερο μέρος αλλάζω λίγο την αισθητική και προχωρώ στην Γαλλική κουλτούρα... Το μπλε γίνεται πιο σκούρο, πιο σοφιστκέ και οι επιρροές από τη Νορμανδία είναι εμφανείς. Οι προτάσεις είναι από το καταπληκτικό βιβλίο "Si la mer m'etait comptee" της  Isabelle Haccourt-Vautier που μου έκλεψε την καρδιά.











Άφησα τελευταία τα ...κλειδιά γιατί μου άρεσαν πολύ...

  

Καλημέρα σας!!!








8 σχόλια:

  1. Tι όμορφα!!!
    και πόσο καλοκαιρινά!!!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πανέμορφα όλα, φινετσάτα, καλοκαιρινά !!!! Τα λατρεμένα μου δειγματολόγια μου αρέσουνε σε κάθε εκδοχή !!!Με εντυπωσίασε η σύνθεση με τα κλειδιά, ένα χρήσιμο κάδρο με ιδανική διακόσμηση, κατάλληλο για κάθε σπίτι....!!! Μήπως θα μπορούσες να δημοσιεύσεις Νάσια μου το σχέδιο;;;Σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όλα τα σχέδια είναι υπέροχα και μοσχομυρίζουν θάλασσα. Μου αρέσει πολύ και ο τρόπος που τα έχουν κορνιζώσει, αν μπορώ να το πω έτσι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Απιθανα σχεδια .. και βεβαια οτι χειτροποιητο χρειαζεται πρωτα αγαπη και μετα υπομονή ομως το αποτελεσμα στο τελος σε δικαιώνει...πολύ ομορφα και τα σχεδια στην προηγουμενη αναρτηση σου Νάσια... να περνας ομορφα με οτι και να κανεις.. φιλακιααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όλα όμορφα, το χρώμα μαγευτικό και αγαπημένο μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή