ΣΤΑΥΡΟΒΕΛΟΝΙΑ-CROSS STITCH-NASIA

Κυριακή 2 Φεβρουαρίου 2014

Για γιαγιάδες ενίοτε προγιαγιάδες, φίλες θείες και....μαμάδες!!!! (μωρουδιακά)

Καλημέρα και καλή εβδομάδα.

    Ο μήνας ξεκίνησε με αρκετό κρύο, χειμώνας γαρ και οι φίλες  μου έχουν "ξεφύγει" εντελώς.... Κεντούν και πλέκουν με ιλιγγιώδεις, ναι όπως το λέω, ρυθμούς. Δυστυχώς δεν μπορώ αν και θέλω να τις προλάβω λόγω αντικειμενικών δυσκολιών.... 
    Σήμερα, κατόπιν πολλών παρακλήσεων και συζητήσεων αφιερώνω αυτή την ανάρτηση στις γιαγιάδες και προγιαγιάδες, που περιμένουν το εγγονάκι ή ήδη το κρατούν στα χέρια τους και τρέχουν να πάρουν και να φτιάξουν τα καλύτερα για το μωρό. Είναι υπέροχο να τις βλέπεις να προβληματίζονται, ενίοτε να ανταγωνίζονται για το καλύτερο σχέδιο και τελικά να φτιάχνουν μικρά αριστουργήματα.
    Είναι στην παράδοση του λαού μας, να υποδεχόμαστε την καινούρια ζωή με έκδηλη αγάπη, η οποία μεταφράζεται σε απίθανα σεντονάκια, ζεστές κουβερτούλες και ό,τι άλλο φανταστείς.  Και πόσο όμορφο είναι μετά από χρόνια, και μόνο με το που τα βλέπεις ανακαλείς στη μνήμη σου στιγμές ανεκτίμητες....  Αποτελούν κομμάτι της προσωπικής ιστορίας  και αισθητικής κάθε γενιάς. Για αυτό και μόνο χαλάλι ο κόπος.














    Αλλάξτε χρώματα ανάλογα με τα γούστα σας και το φύλο του μωρού. Κεντήστε τα όπου θέλετε, συνδυάστε τα και επαναλάβετέ τα όσες φορές θέλετε. Θα σας φτιάξουν τη διάθεση και είμαι σίγουρη για το αποτέλεσμα. Θα είναι τέλειο!!!!
    Και για να είμαι εντάξει, σκόπιμα άφησα στον τίτλο τελευταίες τις μαμάδες, οι οποίες είναι επιφορτισμένες με τις καινούριες υποχρεώσεις και δεν προλαβαίνουν να κάνουν τίποτε άλλο. Το μωρό και η περιποίησή του είναι πρώτη προτεραιότητα για αυτές και είναι δύσκολο να βρουν ευκαιρία για αυτή τη δραστηριότητα. Μάλλον "ψάχνουν" στιγμές ηρεμίας και ξεκούρασης...

Πηγή: http://gkarima.unblog.fr/category/point-de-croix/patrons/bebe/

6 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφα και γλυκούλικα σχέδια !!Ευχαριστούμε πολύ Νάσια μου και γειτονοπούλα μου ! (Είμαι από Λάρισσα).
    Μπράβο Νάσια μου για την όμορφη παρεούλα σας !!!Πάρα πολύ ωραία κίνηση για δημιουργίες που τα τελευταία 20 χρόνια τα σνομπάραμε και τα εγκαταλείψαμε ,σε αντίθεση με άλλες χώρες ανά τον κόσμο που τα εξελίξανε σε μεγάλο βαθμό!!!Χαίρομαι πολύ για σας.Καλή συνέχεια με πολλές και όμορφες δημιουργίες!!Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχα γλυκά και τρυφερά σχέδια..πάει..εγώ δεν νομίζω ότι θα έχω άλλο εγγόνι πλέον..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ολα όμορφα, αξίζει να έχουνε χειροποίητα πράγματα απο τις γιαγιάδες τους, τις θείες, ή τις φίλες της μαμάς τα μπεμπεκάκια.....μία προίκα ανεκτίμητη και μοναδική !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΠΑΤΡΩΝ ΕΧΕΤΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΟΧΙ ΜΩΡΟΥΔΙΑΚΑ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα με τα υπέροχα σχέδια σου, μα για μένα πέρασε πια η ώρα εδώ και χρόνια..άλλα μωρά.μάλλον αδύνατον στην οικογένεια, μα για δωράκι..σίγουρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή