ΣΤΑΥΡΟΒΕΛΟΝΙΑ-CROSS STITCH-NASIA

Τετάρτη 24 Οκτωβρίου 2012

Παιχνιδιάρικα σχέδια για παιδικά σεντονάκια, εύκολα και πρωτότυπα.

Σήμερα είχα μια "αλλιώτικη"διάθεση, αν και ο καιρός εδώ είναι αρκετά μουντός και σκέφτηκα να την εξωτερικεύσω με αυτές τις προτάσεις. Σεντονάκια για παιδικά κρεβατάκια  ή κούνιες. Κεντιούνται εύκολα και γρήγορα. Φυσικά, το σημαντικότερο τουλάχιστον για την εποχή μας, είναι το κόστος. Πιστεύω με τα δεδομένα που έχω, ότι θα σας κοστίσει φτηνά και τα υλικά και το ύφασμα. Όπως βλέπετε πάνω στο ύφασμα για το σεντονάκι προστίθεται η φάσα που κεντιέται. 
  Η μπουγάδα απλώθηκε και τα ρουχαλάκια στεγνώνουν..... Τα χρώματα εδώ σε γαλάζιες αποχρώσεις, όμως και οι ροζ θα ταιριάζουν μια χαρά. Το ύφασμα όπως βλέπετε που κεντιέται είναι αΐντα και έχει ενσωματωθεί στο σεντονάκι και στο μαξιλαράκι.




     Στο δεύτερο σεντονάκι ένα ζευγάρι από παιχνιδιάρικα ελεφαντάκια στην εξοχή  με χαρούμενη διάθεση γεμίζουν το ύφασμα και βλέπετε τη λεπτομέρεια με το εμπριμέ φρου φρου στο κάτω μέρος της φάσας. 

Τα αγγελουδάκια μας κοιμούνται και βλέπουν "όνειρα γλυκά"  ή αλλιώς "sogni d' oro" στα ιταλικά. Η φάσα που κεντιούνται τα σχέδια είναι πολύ φαρδιά και στο τελείωμα στολίζεται με άσπρη υφασμάτινη δαντέλα και θαλασσί ριγέ κορδέλα.



Κια τελευταία τα μικρά ζουζούνια παίζουν και φυσούν φτιάχνοντας μπουρμπουλήθρες.  Για πιο παραδοσιακές μαμάδες το τελείωμα είναι πλεκτή δαντέλα στο σεντόνι και 
στο μαξιλάρι.
  Όποιο σχέδιο και να διαλέξετε το αποτέλεσμα θα σας αποζημιώσει. Κι αν δεν θέλετε να τα κάνετε για σεντονάκια φτιάξτε τα σε μαξιλάρια, σε πετσέτες και σε ό,τι άλλο φανταστείτε. Τα χρώματα και τα σχέδια θα κάνουν το κέντημα πολύ ευχάριστο... 
Για περισσότερες λεπτομέρειες επικοινωνήστε...

29 σχόλια:

  1. Είναι καταπληκτικά και πράγματι πρωτότυπα....Μπράβο! τα απόλαυσα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πράγματι πολύ παιχνιδιάρικα!!!!!Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να χαίρεσαι την κούκλα σου, το αγγελούδι σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ειναι ολα τελεια και θα ηθελα να επικοινωνήσω μαζι σου.
    Με ποιο τροπο θα μπορουσα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το email μου είναι nasiachat@gmail.com. Μπορείτε να μου γράψετε και να σας βοηθήσω σε ό,τι θέλετε.

      Διαγραφή
  5. Χριστός ανέστη. Συγχαρητήρια για τις τόσο ενδιαφέρουσες αναρτήσεις και για την πολύ όμορφη δουλειά που κάνετε με τα τόσα ενδιαφέροντά σας. Θα ήθελα να ρωτήσω που μπορώ να βρω τα σχέδια από τα παραπάνω κεντήματα. Ευχαριστώ εκ των προτέρων. Καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεν έχω το email σου για να επικοινωνήσω μαζί σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κυρία Νασια καλημέρα σας!
    ολα τα σχέδιά σας είναι παν'εμορφα αλλά με ενδοιαφέρει περισσότερο το πρώτο με τα λαγουδάκια που απλώνουν μπουγάδα. πως μπορώ να αποκτήσω το σχέδιο αναλυτικά και τα νουμερα απο τις κλωστές που χρειάζονται παρακαλώ?
    αν θέλετε να επικοινωνήσετε μαζί μου το email μου ειναι mkatsoula@yahoo.gr.
    σας ευχαριστώ εκ των προτέρων!
    μαρία κατσούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κυρία Νάσια καλησπέρα και συγχαρητήρια για τα εργόχειρά σας!
    Θα με ενδιέφερε κι εμένα να αποκτήσω το σχέδιο και τα νούμερα από τις κλωστές που χρησιμοποιείτε για τα σεντονάκια με τα λαγουδάκια που απλώνουν τη μπουγάδα.
    Το e-mail μου είναι elenigavriilidou@gmail.com
    Ευχαριστώ εκ των πρωτέρων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλησπέρα σας κ. Νάσια,
    σας παρακαλώ πολύ μπορείτε να μου στείλετε και εμένα το σχέδιο για σεντονακια με τα αγγελάκια και τις κλωστές που χρβσιμοποιήτε; Το e-mail μου είναι anpech@yahoo.gr. Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλησπερα σας
    Ενδιαφερομαι για το σχεδιακι με τα λαγουδακια που απλωνουν τη μπουγαδα..θα μπορουσατε να μου το στειλετε..;επιπροσθετα θα ηθελα να ρωτησω ποιο ειναι το φαρδος της φασας..το email μου ειναι seirini90@hotmail.com. .
    Ευχαριστώ προκαταβολικα. .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προσπαθώ να σας στείλω μήνυμα αλλά μάλλον κάτι έχετε γράψει λάθος.... Ξαναγράψτε μου τη διεύθυνσή σας αν μπορείτε. Ευχαριστώ.

      Διαγραφή
  11. Εχω ενθουσιαστεί είναι πολύ όμορφα!
    Ενδιαφέρομαι για το πρώτο με τη μπουγάδα να το φτιαξω για τον ανιψιό μου!
    Σας πατακαλώ στήλτε μου το σχέδιο και τους αριθμούς απο τις κλοστές και αν υπάρχει για αγοράκια κι άλλο γουστόζικο σχέδιο θα το ήθελα να του φτιάξω δύο σεντονάκια!!!
    Το email μου είναι tzelina.ma@gmail.com
    Σας ευχαριστώ πάρα πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Κυρία Νάσια καλησπερα
    ενδιαφερομαι για το σχεδιο με τις μπουρμπουλιθρες για να το κάνω στον ανηψιομου.
    το email μου ειναι stayroula.b@gmail.com
    ευχαριστώ εκ των προτερων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλημέρα κ.Νάσια,συγχαρητήρια για τα εργόχειρα.ενδιαφέρομαι και εγώ για το σχέδιο με την μπουγάδα και τα νούμερα από τις κλωστές. Το email μου είναι gxenia27@yahoo.gr.σας ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χαίρετε Κύρια Νάσια,
    Ενδιαφέρομαι για τη μπουγάδα θα μπορούσα να έχω κι εγώ τους αριθμούς από τις κλωστές και το σχέδιο...Είδα τα παραπάνω σχέδια και είναι φοβερά..!!
    Το email μου ειναι evifounta@windowslive.com...
    Ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. παρακαλω πειτε μου εαν τα πριοντα με τα βρεφικα σεντονακια πωλουνται καιποσο?

    βανα τυρογιαννη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας παρακαλώ γράψτε μου στο email nasiachat@gmail.com για να σας βοηθήσω.

      Διαγραφή
  16. Κυρία Νάσια καλημέρα και συγχαρητήρια για τα εργόχειρά σας!
    Θα με ενδιέφερε κι εμένα να αποκτήσω τα σχέδια και τα νούμερα από τις κλωστές που χρησιμοποιείτε για τα σεντονάκια :
    1) με τα λαγουδάκια που απλώνουν τη μπουγάδα.
    2) τα αγγελουδάκια
    3) και τις μπουρμπουλήθρες
    το email μου είναι ebarzoy@yahoo.gr & ebarzoy@gmail.com
    ευχαριστώ εκ των προτερων και ποια είναι η τυχον επιβάρυνση μου.

    ΕΛΕΝΗ ΜΠΑΡΤΖΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. κυρία Νάσια συγχαρητήρια για τη δολειά σας. Σας παρακολουθώ καιρό , τώρα όμως που θα γίνω γιαγιά θα ήθελα αρκετά από τα παιδικά σχέδια, πώς θα μπορούσα να τα αποκτήσω?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλησπέρα κ.Νάσια,συγχαρητήρια για τα εργόχειρα.Ενδιαφέρομαι για το σχέδιο με τα παιχνιδιάρικα ελεφαντάκια στην εξοχή για να το κεντισω σε καμβα για σεντονακι. Παρακαλω θα μπορουσατε να μου στειλετε το σχεδιο? το e-mail μου ειναι: vezouxristina@yahoo.gr
    ευχαριστω πολυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. κ.Νασια καλησπερα σας,τα σχεδια για τα σεντονια ειναι υπεροχα ,σε λιγους μηνες το γιοκα μ και θα ηθελα αν γινεται τα σχεδια ν μ στειλετε κ τι κλωστες θα χρησιμοποιησω....το ε μαιλ μου ειναι drakoukat@yahoo.gr.ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχετε δώσει λάθος email. Σας παρακαλώ ξαναστείλτε το για να σας βοηθήσω.

      Διαγραφή
  20. Σας παρακαλω αν ειναι εύκολο να μου στείλετε το σχεδιο με τα λαγουδάκια. Περιμενω σε ενα μήνα τον γιο μου και λέω να του το ετοιμάσω. Το email μου ειναι : reniath2008@hotmail.com. Συγχαρητήρια για την δουλεια σας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλησπέρα σας θα μπορούσατε να μου στείλετε το πρώτο σχέδιο με τα λαγουδάκια και τις κλωστές που πρέπει να χρησιμοποιηθούν; Το email μου είναι clairen21@gmail.com. Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Κυρία Νησιά όλα τα σχέδια δεν είναι απλά ωραία είναι υπέροχα.Θα μπορούσατε παρακαλώ να μου στείλετε το σχέδιο με την μπουγάδα κ το σχέδιο με τα ελέφαντας το email μου είναι akoyrida@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Κυρία Νασια όλα τα σχέδια δεν είναι απλά ωραία είναι υπέροχα.Θα μπορούσες να μου στείλεις το σχέδιο με τα ελέφαντακια κ με την μπουγάδα το email μου είναι akoyrida@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή