ΣΤΑΥΡΟΒΕΛΟΝΙΑ-CROSS STITCH-NASIA

Κυριακή 10 Ιουνίου 2012

Σεμέν ψαθωτό. Κλασική αξία!!!

Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα.

    Μετά από αρκετές ημέρες σιωπής επανέρχομαι. Για εμένα είναι δύσκολη εποχή αυτή, λόγω των εξετάσεων. Τρία παιδιά, σε τρεις βαθμίδες της εκπαίδευσης δεν είναι εύκολο πράγμα.  Αγώνας καθημερινός και που και που μια ανάπαυλα με την αγαπημένη μου εργασιοθεραπεία, το κέντημα. 
      Και μετά τον πρόλογο, έρχεται και ακόμη έργο, που κατάφερα να τελειώσω. Το κέντησα με ευχαρίστηση, γιατί δεν κούρασε το μυαλό μου, μιας και στη συγκεκριμένη περίοδο ήθελα κάτι απλό και εντυπωσιακό συνάμα. Μπορεί να γίνει ένα απλό, μικρό σεμέν, ή μεγάλο, ή καρέ και οι συνδυασμοί χρωμάτων είναι υπόθεση της καθεμιάς. Το σίγουρο είναι, ότι γίνεται γρήγορα και δεν χρειάζεται να το κρατήσεις για πολλούς μήνες στα χέρια σου.





14 σχόλια:

  1. Πανέμορφο και εντυπωσιακό κομμάτι!!Μπράβο Νάσια πολλή καλή δουλειά!!Καλή επιτυχία με τις εξετάσεις των παιδιών!!Φιλάκια και καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή εβδομάδα, Νάσια!!!
    Είναι αλήθεια ότι με άλλους συνδυασμούς χρωμάτων δείχνει διαφορετικό. Το κεντούσε μια γειτόνισσα και μου άρεσε πολύ, δεν θυμάμαι αν το σκανάρισα.
    Καλή ευκολία και με τις εξετάσεις, λίγες μέρες έμειναν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφο άξια τα χεράκια σου.Καλή επιτυχία στα παιδάκια σου.Αν μπορείς να μας δώσεις επιπλέον οδηγίες για την κατασκευή του και σε εμάς τις αρχάριες θα ήταν τέλειο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλοί επιτυχία στα παιδάκια σου!!! Καλά αποτελέσματα να'χουν και τα δικά σου και τα δικά μου!!!
    Το εργοχειρό σου μου θυμίζει ψάθα καλοκαιρινή!!! Δεν ξέρω αν είναι απλό ή σύνθετο αλλά είναι πανέμορφο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ελπίζω να ,μην κάνω λάθος και να είμαι στο σωστό μπλογκ Νάσια μου!!
    Δεν είμαι σίγουρη γιατί η Νάσια που εγγράφτηκε σήμερα σαν αναγνώστριά μου έχει άλλη φωτό (ένα όμορφο δένδρο) και μπαίνοντας στο προφίλ δεν βγάζει σύνδεσμο με το μπλογκ!!Νομίζω όμως ότι είμαι στο σωστό σπιτάκι!!Ευχαριστώ πολύ Νάσια μου για την επίσκεψή σου!!Το κέντημα είναι και για μένα μία από τις αγάπες μου!!Χαίρομαι που ανταμώσαμε!!Καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ξανάρθα γιατί ξέχασα να σου πω ότι το σεμέν είναι καταπληκτικό με πολύ ωραία χρώματα , εξαιρετικό σχέδιο και ιδιαίτερο τελείωμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλησπερα!Πολύ όμορφο το ψαθωτό σεμεν.Είναι εύκολο να μας πείτε ποιες αποχρωσεις χρησιμοποιήσατε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τέλειο το ψαθωτό.
    σας πειράζει να με ενημερώσετε για την κατασκευή του?
    'Αλκηστις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ειναι φανταστικο...το εχω κεντημενο σεμε με δυο πετσετακια σε αποχρωσεις πορτοκαλι και χακι...αλλα με μια διαφοροποιηση στο σχεδιο...τα ομοια χρωματα ειναι μεν κεντημενα παραλληλα μεταξυ τους αλλα κατα το ημισυ πιο χαμηλα...δηλαδη ενω ξεκινας το πρωτο χρωμα ολοκληρο ,την επομενη φορα που χρησιμοποιεις το ιδιο χρωμα στην παραλληλη σειρα το ξεκινας μισο και συνεχιζεις κανονικα ...φαινεται πολυ καλυτερα το ψαθωτο ετσι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. το εχω κεντημενο σε αποχρωσεις του πορτοκαλι και του λαδι...4 χρωματ ...σκουρο και ανοιχτο πορτοκαλι και σκουρο και ανοιχτο χακι...τα σκουρα μπαινουν παραλληλα μεταξυ τους και τα ανοιχτα παραλληλα μεταξυ τους...ξεκινας με το ενα χρωμα ολοκληρο π.χ.σκουρο πορτοκαλι ,το διπλανο παραλληλο ειναι το σκουρο λαδι ξεκινωντας κανοντας το μισο του και συνεχιζεις κανονικα...με αυτο τον τροπο φαινεται καλυτερα το ψαθωτο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. καλημερα και απο μενα !!!
    τι ομορφο που ειναι.. συγχαρητηρια!!!
    το ιδιο κενταω και γω τωρα... ειναι φανταστικο σχεδιο πολυ εντιπωσιακο και σιναμα γρηγορο... εχω διαλεξει αποχροσεις του μλε/σιελλ και ροζ /σαπιο μηλο !!! 3807, 3747,3835,153 και το ψαθωτο θα το κανω σε ασιμι...
    Αλλα αυτο που θαυμαζω περισσοτερο ειναι το τελιωμα σας !!!! ειναι το τελειο . ειναι ευκολο να το φτιαξει κανειςκαι που μπορω να βρω το σχεδιο του????..

    ..Αληθεια ειναι λασε η καποια αλλη τεχνικη? ειμαι ακομα αρχαρια στο κεντημα, αλλα μου αρεσουν , και θα ηθελα να μαθω τις παλιες τεχνικες, οπως λασε, κοπανελι, ανεβατο, κοφτο, φιλτιρε, και αργαλειο.ελπιζω να τα καταφερω καποτε.
    πολλους χαιρετισμους
    Ελενα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Σε τι υφασμα ειναι κεντημενο και με τι κλωστες; ειναι υπεροχο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Το ψαθωτο σε τι βελονια
    γίνεται?

    ΑπάντησηΔιαγραφή